Social Media
Social Media
Social Media
Social Media
Social Media
Social Media
Social Media
Ambasadorzy Sabre
czytaj więcej
Sytuacja wyjściowa

Firmy często spotykają się z problemem wyeksponowania swojego wizerunku jako organizacji pełnej możliwości rozwoju. Ten problem dotyczył również naszego klienta – Sabre, wiodącej firmy technologicznej, która napędza światową branżę turystyczną. Zapewnia ona rozwiązania w zakresie sprzedaży detalicznej, dystrybucji i realizacji zamówień, które pomagają liniom lotniczym, hotelom, biurom podróży działać wydajniej, zwiększać przychody i oferować spersonalizowane doświadczenia podróżnym Zainspirowani skalą działalności oraz potrzebami Sabre w aspekcie wsparcia prowadzonych rekrutacji, zaproponowaliśmy naszemu klientowi pomysł stworzenia projektu Ambasadorów Sabre, którzy z perspektywy pracowników, będą prezentować, jak na co dzień wygląda ich praca w biurze.

KPI
  • wybór 20 Ambasadorów odpowiadających wyznaczonym grupom: stażysta, średnio-zaawansowany, zaawansowany, niezwiązany z technologią, tech-boomerangs (osób powracających do pracy w firmie),
  • produkcja materiałów graficznych (sesje zdjęciowe – w profesjonalnym studio i w nowym biurze Sabre),
  • przygotowanie scenariuszy oraz i produkcja treści wideo (tzw. testimonial video, gdzie pracownicy mówią o doświadczeniu pracy w firmie).
Realizacja

Nasze działania rozpoczęliśmy od konsultacji z działem komunikacji Sabre Polska i wyboru piętnastu ambasadorów, którzy mieli pomóc nam w realizacji dwóch celów:

  • rekrutacyjnego – utrzymywanie i pozyskiwanie najlepszych talentów w IT,
  • wizerunkowego – kreowaniu i poszerzaniu informacji o Sabre, jako przyjaznemu miejscu pracy.

Na ambasadorów Sabre wybieraliśmy osoby zaangażowane w działania firmy, komunikatywne i wzbudzające zaufanie. Jako że wcześniej zdecydowaliśmy o podziale reprezentantów na 5 grup docierających do: stażystów, osób o średnio-zaawansowanym i zaawansowanym poziomie technologicznym, niezwiązanych z technologią i tech-boomerangs, nasi przedstawiciele musieli charakteryzować się również niezbędną wiedzą i obyciem w przydzielonych do nich tematach.

Aby móc zrealizować założone cele promocyjne, przygotowaliśmy dedykowane grafiki pod kampanię z wykorzystaniem przedstawicieli firmy, tak aby odbiorcy Sabre mogli zapoznać się z ich sylwetkami i utrwalić ich w swojej pamięci jako autorytety. Kolejnym krokiem, było przeprowadzenie szkoleń dla ambasadorów, podczas których przedstawiliśmy założone przez nas cele i sposoby ich realizacji. Ich założeniem było przygotowanie wybranych osób do działania w nowej roli i godnego reprezentowania firmy. Te czynności wsparliśmy dwiema profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi w studiu i nowym biurze Sabre. Nagraliśmy także materiały wideo, do których przygotowaliśmy wcześniej scenariusze i zajęliśmy się ich produkcją. Wzajemne zrozumienie pomiędzy naszą agencją a klientem, przerodziło się w sprawne działanie i niesamowite efekty, zarówno podczas sesji jak i nagrań.

Efekty

Stworzone materiały wykorzystaliśmy w następujący sposób:

  • do odświeżenia profili w mediach społecznościowych Sabre Polska,
  • odświeżenia stronySabre Polska na pracuj.pl oraz przygotowania nowych layoutów ogłoszeń, dedykowanych poszczególnym grupom,
  • w zakładce Kariera wykorzystującej wizerunek ambasadorów, a także na nowej stronie internetowej Sabre Polska,
  • do komunikacji wewnętrznej firmy,
  • do kampanii rekrutacyjnej w mediach społecznościowych.

Efekty naszych działań w postaci spójnych treści graficznych Sabre i przygotowanych materiałów promocyjnych, można zobaczyć na profilach Sabre Polska w mediach społecznościowych – Facebook, LinkedIn, YouTube, a także na pracuj.pl.

Zobacz więcej projektów