Social Media
Social Media
Social Media
Social Media
Social Media
Social Media
Social Media
XPG Invicta
czytaj więcej
Sytuacja wyjściowa

Marka XPG, należąca do ADATA, oferuje komponenty i peryferia dla komputerowych graczy. Na polskim rynku jest od niedawna, dlatego niezwykle ważną rolą w kontekście działań PR jest budowa znajomości XPG w świecie esportu i gamingu.

KPI

Wyzwaniem dla agencji była bezkosztowa, długofalowa promocja XPG w świecie gamingu i esportu, która miała przełożyć się na rozpoznawalność XPG w Polsce oraz sprzedaż produktów tajwańskiego producenta.

Realizacja

Jako agencja postawiliśmy na współpracę z obiecującą organizacją esportową Invicta Gaming. Organizacja, w trakcie prowadzonych rozmów, zrzeszała około dwudziestu członków. Posiadała mocną reprezentację zawodników RainbowSix Siege oraz Counter Strike’a (również żeńską dywizję). Potencjał drużyny był spory – miała za sobą sukcesy tj. dwukrotne wicemistrzostwo Polski na PC w Rainbow Six: Siege, a także dwukrotne mistrzostwo kraju PlayStation Ligi w tej samej grze. Postanowiliśmy wykorzystać moc Invicty i objąć patronatem jej działalność. W zamian za przekazanie produktów marki XPG graczom, organizacja zmieniła nazwę oraz logo. Od dnia rozpoczęcia współpracy była już znana w środowisku esportowym jako XPG Invicta. Zawodnicy, prócz klawiatur, słuchawek, czy dysków zostali wyposażeni w bluzy oraz koszulki XPG. XPG Invicta stworzyła dedykowaną linię ubrań z logo XPG, które były noszone przez gamerów.

Efekty

Odkąd zaczęliśmy współpracę z XPG Invicta, przygotowywane przez nas informacje prasowe zostały opublikowane 140 razy i przeczytało je prawie pół miliona osób. Do kolejnych 300 tysięcy osób informacja o marce i współpracy z drużyną, dotarła dzięki prowadzonym działaniom w social mediach, podczas których gamerzy pokazywali logo firmy na swoich ubraniach, urządzeniach i recenzowali je na YouTubie, a także dzięki specjalnym akcjom z kodami rabatowymi na zakup sprzętu firmy. XPG Invicta zbudowała niezwykle silną pozycję na arenie esportowej i plasuje się w czołówce polskich drużyn.

Transmitowane na początku września 2020 Mistrzostwa Polski w Rainbow Six z ich udziałem, oglądało 76 tysięcy osób w Polsat Sport, oraz 20 tysięcy fanów na Twitchu. Dzięki fenomenalnym efektom współpracy, XPG oraz Invicta będą szły ze sobą w parze co najmniej do końca 2021 roku. W planach, prócz tworzenia nowych dywizji, są kolejne recenzje sprzętów, akcje promocyjne oraz zwycięstwa w kolejnych esportowych mistrzostwach.  

140
Publikacji
informacji prasowych o współpracy z Invicta
500 000
razy
przeczytano informacje prasowe o współpracy z Invicta
300 000
osób
przeczytało informacje o współpracy z Invicta na social mediach
76 000
widzów
oglądało transmisję Mistrzostw Rainbow Six 2020 w Polsat Games
20 000
widzów
oglądało transmisję Mistrzostw Rainbow Six 2020 na Twitchu
Zobacz więcej projektów