TYTUŁ GŁOWNY

Zespół PR agencji WEC Communication postanowił sprawdzić, czego naprawdę oczekują dziennikarze piszący o nowych technologiach, biznesie i marketingu. Przeprowadziliśmy ankietę, aby dowiedzieć się, jak najlepiej do nich docierać i tworzyć treści, które przyciągną uwagę zarówno mediów, jak i ich odbiorców

W badaniu wzięło udział 104 dziennikarzy, którzy odpowie dzieli na pytania jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz pytania otwarte. Całość podzieliliśmy na trzy główne obszary tematyczne:

Wnioski płynące z naszego studium podkreślają znaczenie głębszego zrozumienia oczekiwań dziennikarzy, pozwalającego agencjom na budowanie relacji opartych na zaufaniu i współpracy, a także przynoszących korzyści obu stronom medialnego świata. Jako specjaliści w dziedzinie komunikacji powinniśmy prowadzić nasze działania tak, aby wspierały redakcje w dostarczaniu jakościowych treści. W realizacji tego celu mogą pomóc może wiedza, jaką udało nam się zdobyć w ramach prowadzonego przez nas badania. Z dumą przekazujemy ją w Państwa ręce.

Katarzyna Pilawa, Communications Manager w WEC Communication.

DLACZEGO WARTO DBAĆ O PR SWOJEJ MARKI

Wierzymy, że zebrane przez nas dane pomogą agencjom PR i ekspertom ds. komunikacji w budowaniu relacji z mediami i partnerami biznesowymi.

Wideo, social media oraz PR to narzędzia, które najczęściej wykorzystujemy w kreowaniu naszych marek oraz obecności naszych produktów na rynku. Możemy to robić na dwa sposoby: po ludzki - ciekawie, angażująco i z empatią, albo wcale, bo to tylko strata czasu. Dlatego wiedza o tym, co i kiedy wysłać jest szczególnie mcenna - w innym razie łatwo zginąć wśród zbytwielu komunikatów.

Jeremi Rybak
Head of Manager w Acer Polska.

Gabriela Chrzęściewska-Ryka
Head of Marketing Fixit.

Wypowiedzi eksperckie to ważne narzędzie budowania profesjonalnego wizerunku marki oraz jej przedstawicieli. Dzieląc się unikalnym spojrzeniem oraz doświadczeniem, potwierdzamy nasze kompetencje oraz wzmacniamy pozycję lidera w branży. Taka aktywność przekłada się bezpośrednio na wzrost zaufania klientów i partnerów biznesowych, którzy chętniej współpracują z firmami postrzeganymi jako wiarygodne i transparentne. Obecność w mediach stanowi również doskonałą oka zję do edukacji rynku oraz skutecznego komunikowania wartości, na których opiera się działalność firmy

PARTNERZY BADANIA