100 DZIENNIKARZY VS PR
Zespół PR agencji WEC Communication postanowił sprawdzić, czego naprawdę oczekują dziennikarze piszący o nowych technologiach, biznesie i marketingu. Przeprowadziliśmy ankietę, aby dowiedzieć się, jak najlepiej do nich docierać i tworzyć treści, które przyciągną uwagę zarówno mediów, jak i ich odbiorców.
Ponieważ na co dzień działamy w PR produktowym, zapytaliśmy również, jakie urządzenia redakcje najchętniej testują w ramach recenzji sprzętu IT.

W badaniu wzięło udział 104 dziennikarzy, którzy odpowiedzieli na pytania jednokrotnego 
i wielokrotnego wyboru oraz pytania otwarte.

Całość podzieliliśmy na trzy główne obszary tematyczne:
Wnioski płynące z naszego studium podkreślają znaczenie głębszego zrozumienia oczekiwań dziennikarzy, pozwalającego agencjom na budowanie relacji opartych na zaufaniu i współpracy, a także przynoszących korzyści obu stronom medialnego świata. Jako specjaliści w dziedzinie komunikacji powinniśmy prowadzić nasze działania tak, aby wspierały redakcje w dostarczaniu jakościowych treści. 
W realizacji tego celu mogą pomóc może wiedza, jaką udało nam się zdobyć w ramach prowadzonego przez nas badania. Z dumą przekazujemy ją w Państwa ręce.
Katarzyna Pilawa 
Communications Manager
WEC Communication.
Wnioski płynące z naszego studium podkreślają znaczenie głębszego zrozumienia oczekiwań dziennikarzy, pozwalającego agencjom na budowanie relacji opartych na zaufaniu i współpracy, a także przynoszących korzyści obu stronom medialnego świata. Jako specjaliści w dziedzinie komunikacji powinniśmy prowadzić nasze działania tak, aby wspierały redakcje w dostarczaniu jakościowych treści. 
W realizacji tego celu mogą pomóc może wiedza, jaką udało nam się zdobyć w ramach prowadzonego przez nas badania. Z dumą przekazujemy ją w Państwa ręce.
Katarzyna Pilawa
Communications Manager
WEC Communication
Wideo, social media oraz PR to narzędzia, które najczęściej wykorzystujemy w kreowaniu naszych marek oraz obecności naszych produktów na rynku. Możemy to robić na dwa sposoby: po ludzku - ciekawie, angażująco i z empatią, albo wcale, bo to tylko strata czasu. Dlatego wiedza o tym, co i kiedy wysłać jest szczególnie cenna - w innym razie łatwo zginąć wśród zbyt wielu komunikatów.
Jeremi Rybak
Head of Marketing Acer Polska
Wideo, social media oraz PR to narzędzia, które najczęściej wykorzystujemy w kreowaniu naszych marek oraz obecności naszych produktów na rynku. Możemy to robić na dwa sposoby: po ludzku - ciekawie, angażująco i z empatią, albo wcale, bo to tylko strata czasu. Dlatego wiedza o tym, co i kiedy wysłać jest szczególnie cenna - w innym razie łatwo zginąć wśród zbyt wielu komunikatów.
Jeremi Rybak
Head of Marketing Acer Polska
Dlaczego warto dbać o PR swojej marki?
Regularna i przemyślana komunikacja w internecie pomaga budować i wzmacniać wizerunek brandu. Publikowanie wartościowych treści, prowadzenie blogów, aktywność w mediach społecznościowych i współpraca z influencerami zwiększają świadomość marki i pozytywnie wpływają na jej postrzeganie. Jednym z elementów przemyślanej komunikacji, często określonej w strategii marki, są działania
PR (public relations). Co zrobić, aby były skuteczne? Kluczem do sukcesu jest współpraca agencji z mediami.
Wypowiedzi eksperckie to ważne narzędzie budowania profesjonalnego wizerunku marki oraz jej przedstawicieli. Dzieląc się unikalnym spojrzeniem oraz doświadczeniem, potwierdzamy nasze kompetencje oraz wzmacniamy pozycję lidera w branży. Taka aktywność przekłada się bezpośrednio na wzrost zaufania klientów i partnerów biznesowych, którzy chętniej współpracują z firmami postrzeganymi jako wiarygodne i transparentne. Obecność w mediach stanowi również doskonałą okazję do edukacji rynku oraz skutecznego komunikowania wartości, na których opiera się działalność firmy.
Gabriela Chrzęściewska-Ryka
Head of Marketing Fixit
Wypowiedzi eksperckie to ważne narzędzie budowania profesjonalnego wizerunku marki oraz jej przedstawicieli. Dzieląc się unikalnym spojrzeniem oraz doświadczeniem, potwierdzamy nasze kompetencje oraz wzmacniamy pozycję lidera w branży. Taka aktywność przekłada się bezpośrednio na wzrost zaufania klientów i partnerów biznesowych, którzy chętniej współpracują z firmami postrzeganymi jako wiarygodne i transparentne. Obecność w mediach stanowi również doskonałą okazję do edukacji rynku oraz skutecznego komunikowania wartości, na których opiera się działalność firmy.
Gabriela Chrzęściewska-Ryka
Head of Marketing Fixit
PARTNERZY BADANIA