Dołącz do naszego zespołu!
WEC Communication to agencja 360 łącząca świat PR, kampanii digital, eventów oraz doradztwa strategicznego. Obsługujemy topowe marki technologiczne, do naszych klientów należą m.in. Acer Polska, Acer UK, Razer, ADATA, FIXIT oraz HL Tech. Realizujemy projekty zarówno w Polsce, jak i za granicą.Obecnie szukamy doświadczonej osoby na stanowisko asystenta ds. administracyjnych.JEŻELI:
- znasz pakiet MS Office (w szczególności Excel),
- wyróżniasz się dobrą organizacją pracy,
- skrupulatność i obowiązkowość to Twoje naturalne cechy,
- potrafisz pracować w zespole,
- masz (nawet minimalne) doświadczenie w księgowości i/lub w HR,
POTRZEBUJEMY CIĘ DO POMOCY PRZY:
- wystawianiu i wysyłaniu faktur,
- sporządzaniu przelewów bankowych,
- przygotowywaniu prostych umów,
- przygotowywaniu dokumentacji księgowej,
- weryfikacji kompletności dokumentów,
- ewidencjonowaniu dokumentów i faktur,
- weryfikacji ewidencji pracy pracowników,
- dbaniu o utrzymanie przestrzeni biurowej w określonym standardzie,
- kontroli posiadanych zapasów i ich bieżącym uzupełnianiu,
PRZY CZYM GWARANTUJEMY:
- elastyczną formę zatrudnienia z możliwością indywidualnego dopasowania godzin pracy (praca także dla studentów)
- pracę hybrydową (praca stacjonarna w nowoczesnym biurze, w Krakowie)
- przejrzysty system wynagradzania
- możliwość rozwoju podczas pracy z projektami dla prestiżowych klientów
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej
Oferta dotyczy pracy dorywczej (1/2 etatu).
Dokumenty aplikacyjne (CV) prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@wec24.pl, w tytule podając nr referencyjny ADM/W24.
Prosimy o dodanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą, z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 poz. 883)".
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.